موتور سیکلت

خرید موتور سیکلت - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

موتور سیکلت

خرید موتور سیکلت - آنتی اسکالانت آبین abin.ir

دوچرخه برقی چیست و چگونه کار می کند؟

دوچرخه های برقی از زمانی که جامعه به سمت حمل و نقل درون شهری پیش رفت در حمل و نقل درون شهری سبز جایگاه خاصی را پیدا کرد.

دوچرخه برقی چیست؟

دوچرخه های برقی به انگلیسی E-bike گفته می شوند. این دوچرخه ها دارای یک موتور می باشد که دوچرخه سوار را در پدال زدن کمک می کند. انواع مختلفی از دوچرخه های برقی وجود دارد از یک دوچرخه معمولی با یک موتور کوچک فقط برای راحت تر کردن پدال زدن تا دوچرخه هایی که شبیه به موتور سیکلت کوچک می باشند و تا وقتی که دوچرخه سوار پدال می زند آن وسیله یک دوچرخه برقی می باشد نه یک موتور سیکلت.

دوچرخه های برقی می توانند مسافتی بین 22 تا 32 کیلو متر را به کمک باطری بپیمایند. سرعت این دوچرخه های برقی متناسب با قوانین آن کشور می باشد.

https://www.iconfinder.com/user/gasedi

اجزاء یک دوچرخه برقی

  1. موتور
  2. باطری و مدار حفاظت
  3. کنترل کننده دوچرخه
  4. دسته گاز
  5. سنسور کمک رکاب
  6. صفحه نمایش

انواع استفاده از دوچرخه برقی

یکی از روش هایی که می توان با این دوچرخه ها کار کرد این است که مانند دوچرخه های معمولی از پدال زدن استفاده کنید.

روش دوم این است که شما می توانید با استفاده از دسته گاز سرعت دوچرخه را کم یا زیاد کنید.

اگر شما می خواهید هم از رکاب زدن لذت ببرید هم اجازه دهید موتور به شما در رکاب زدن کمک کند باید یک آبشن دیگر بر روی دوچرخه خود نصب کنید. شما می توانید با استفاده از این آبشن تعیین کنید که چه میزان موتور در راندن دوچرخه کمک کند.بیشتر: موتور های شارژی

دوچرخه برقی در ایران

دوچرخه سازی یکی از پر سابقه ترین صنایع در کشور می باشد.بعد از پیدایش دوچرخه های برقی شرکت های دوچرخه های معمولی هم به ساخت دوچرخه های برقی اقدام کردند.و یک سری از وارد کنندگان دوچرخه های بی کیفیت چینی را به کشور وارد کردند. این دوچرخه ها از کیفیت خوبی بر خوردار نبودند و سریعا باطری آنها دارای مشکل می شدند. در طرف دیگر هم دوچرخه هایی که تولید کنندگان کوچک اقدام به ساخت کرده بودند در تامین قطعات و خدمات پس از فروش از کیفیت پایینی برخوردار بودند. به همین دلیل یک سری از دوچرخه سازان با قدمت اقدام به ساخت قطعات با کیفیت کردند.

منبع: فروشگاه آریا چرخ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.